Dažnai užduodami klausimai: kas, kaip, kodėl…
Dažnai užduodami klausimai: kas, kaip, kodėl…
Dviračių laikikliai tvirtinami ant automobilio stogo
Ar būtinai dviračių laikikliai ir bagažinės skersiniai turi būti to pačio gamintojo?
Ne, nebūtinai. Šiais laikais dviračių laikiklių tvirtinimai yra standartizuoti. Todėl dviračių laikikliai gali būti X gamintojo, o bagažinės skersiniai Y gamintojo.
Ar gali stogo bagažinė išlysti ant priekinio ar galinio stiklo?
Taip, gali. Leidžiamas išlindimas tiek priekyje, tiek gale yra apie 15-20cm. Tačiau tai yra ypač retas atvejis nes dviračių laikiklių ilgis dažniausia yra mažesnis nei automobilio stogo ilgis.
Į ką reikia atkreipti dėmesį perkant dviračių laikiklius tvirtinamus ant automobilio stogo?
Perkant dviračių laikiklius tvirtinamus ant automobilio stogo visų pirma reikia įvertinti: 1. Ar Jums bus patogu kilnoti dviračius ant automobilio. 2. Ar Jums reikės įvažinėti į požeminius garažus ir daugiaaukštes parkavimo aikšteles. 3. Pasikeitus automobiliui reikės pirkti naujus bagažinės skersinius (išskyrus kai naujas automobilis yra toks pats ar bagažinės skersinių tvirtinimas yra identiškas). 4. Saugumas ir patikimumas. Mes rekomenduojame naudotis Vokietijos ADAC atliktais patikimumo testais. (www.adac.de)
Kiek dviračių galima uždėti ant automobilio?
Nuo 1-o iki 6-ių. Tai priklauso nuo automobilio pločio.
Kokio rėmo dviračių laikiklius rinktis: skardinius, plieninius ar aliuminimius?
Mes rekomenduojame rinktis dviračių laikiklius su aliumininiu rėmu.
Kokiu greičiu galima važiuoti su stogo bagažine?
Ne didesniu nei 130km/h, o su kai kuriais dviračių laikikliai ir lėčiau t.y. 100km/h
Dviračių laikikliai tvirtinami ant kablio
Ar dviračių laikikliai vienodai tinka ant USA ir EU kablio? Ar dviračių laikiklis užsidės be problemų?
EU kablio rutulio skersmuo yra 50mm, USA kablio rutulio skersmuo yra 48,5mm. Todėl tiek ant USA, tiek ant EU kablio gali būti montuojami tie dviračių laikikliai, kurie turi specialų apgriebimo spindulio reguliavimą. laikikliaim, kurie tokio reguliavimo neturi, gali būti montuojami tik ant tokio kablio, kurio standartui yra pritaikyti.
O kaip su USA ir EU standarto rozetėmis? Ar USA standarto rozetės yra tinkamos naudojimui EU?
Ne, USA standarto rozetės nėra tinkamos. Jos yra 6-ių kontaktų, o LT standartas yra 7 kontaktai, EU standartas yra 13 kontaktų
Dviračių laikiklis su 7PIN ar 13PIN elektros kaištuku. Kokį rinktis?
Dviračių laikikliai su 13 kontaktų grupe atitinka EU standartus, o su 7 kontaktų grupe atitinka rytų rinkos standartus. Pagal EU direktyvas privalo būti 13 kontaktų jungtis. Tačiau, ne visos EU valstybės yra pasitvirtinusios šią direktyvą ir jos taikymas yra neprivalomas. Tačiau, numanant, kad anksčiau ar vėliau EU direktyvoms bus pritarta galima teigti, kad LT bus privaloma 13 PIN jungtis, tik klausimas kada. Kaip pvz galima paminėti Lenkiją. Iki 2017 metų taip pat buvo leidžiamos 7PIN jungtys, tačiau patvirtinus EU direktyvą yra privalomos tik 13PIN jungtys ir automobiliai turintys 7PIN jungtį yra nepraleidžiami technikinėse apžiūrose. Todėl mes patariame rinktis dviračių laikiklius turinčius 13PIN jungtį.
Taip pat atkreiptinas dėmesys ir pačių prekių komplektaciją, savybes ir patikimumą. Dviračių laikikliai su 7PIN jungtimi yra gaminami rytų rinkai, o su 13PIN vakarų rinkai. Kaip pavyzdį rekomenduojame patiems pasilyginti du to pačio gamintojo, tuos pačius laikiklius, tik orientuotus į skirtingas rinkas: laikiklis skirtas rytų rinkai – Thule VeloCompact 927 ir laikiklis skirtas vakarų rinkai – Thule VeloCompact 926. Na o dabar kaip sakoma suraskite dešimt skirtumų…
Patekimas į automobilio bagažinę. Koks yra geresnis? Kokį rinktis?
Šiandieniai dviračių laikikliai suteikia galimybę patekti į automobilio bagažinę. Tik yra esminis klausimas kaip? Standartiškai pas laikiklius yra atlenkimo funkcija ir tada automobiliams su sedano, hečbeko ir kai kuriems universalo kėbulo automobiliams pavyksta atidaryti bagažinę. Automobiliams su kitokiais kėbulais dažniausiai pavyksta tik praverti bagažinę. Tačiau ir atsidarius bagažinei neverta labai džiūgauti, nes atstumas tarp automobilio galinio bamperio ir pirmojo dviračio ratų yra labai nedidelis. O tai reiškia, kad Jūs betkokiu atveju išsipurvinsite kelnes; ar nuo bamperio, ar nuo dviračio ratų.
Yra laikikliai su ženkliai modernesniu atlenkimo mechanizmu. Čia dviračių laikiklis pirma “nuvažiuoja” nuo automobilio ir tik tada nusilenkia. Su šio tipo laikikliais pateksite ne tik kad į SUV klasės automobilio bagažinę, bet net ir į mikroautobuso (pvz VW T6 Multivan). Čia atstumas tarp galinio bamperio ir dviračio rato yra ženkliai didesnis
Ar galima padidinti vežamų dviračių skaičių, pvz turiu trivietį dviračių laikiklį, bet reikia vežtis keturis dviračius?
Taip galima, tačiau ne viesiems laikikliams. Vini laikikliai yra plečiami, o kiti ne. Todėl geriau būtų, kad Jūs mums paskambintumėte ir pasakytumėte Jūsų turimo laikiklio modelį. Tada mes galėsime tiksliai Jums atsakyti.
Dviračių laikikliai tvirtinami ant galinio dangčio
Kokie privalumai ir trūkumai alikiklių tvirtinamų ant galinio dangčio?
Šiais laikikiais mes atsisakėme prekiauti maždaug prieš 8-is metus. Kodėl? Todėl kad yra labai nepatikimi, labai sugadina automobilius, kaina yra didelė (įvertinus kad papildomai reikia pirktis rėmo laikiklius, numerio lentelę su žibintais ir t.t.), labai nepatogu užkelti dviračius ant laikiklio ir t.t.